wtorek, 11 lutego 2014

Trochę o dzisiejszym dniu :)

Hej kochani! :)
Na początku chciałam Was przeprosić, że tak długo nie dodawałam postów. Mam bardzo mało czasu wolnego z powodu szkoły. Ale teraz postaram się, żeby były częściej :)
Dzisiaj u mnie działy się fajne rzeczy :) Zacznijmy od tego, że byłam dzisiaj z klasą na targach edukacyjnych. Poznałam na nich bardzo miłego Australijczyka, który mówił po angielsku. Razem z koleżankami rozmawiałyśmy z nim na różne tematy. Więc po raz pierwszy stwierdzam, że dobrze było się uczyć tego języka przez ok. 5 lat. 
Po rozmowie, przeszłam po całej hali i oczywiście dostałam masę ulotek, które będę musiała przejrzeć ;) Następnie trafiłam na świetny pokaz musztry i walk przez osoby z liceum. Od razu przypomniały mi się obozy harcerskie, gdzie przez cały jeden dzień ćwiczyliśmy musztrę, ale i tak było fajnie. Podczas walk nagrywałam wszystko, ale oczywiście jakoś mojego filmu jest tak okropna, że wole tego tutaj nie umieszczać. 
To na tyle mam nadzieje, że spodobał Wam się trochę inny post niż poprzedni :)
I parę zdjęć ;D
Ulotki z całego dnia ;)
Walka :D
 A Wy co sądzicie o harcerstwie? Może jest wśród nas jakiś harcerz? ;)

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;**