sobota, 15 lutego 2014

Fałszywi ludzie

Hej kochani!
Dzisiaj będzie mowa o fałszywych ludziach. Temat naszedł mnie niedawno, kiedy moja przyjaciółka powiedziała, że można mi ufać. Skąd wie, że nie jestem fałszywa? Przecież teraz większość osób okazuje się zupełnie inna niż sądzimy.
 Sama coraz częściej trafiam na takie osoby. Na początku poznania takiej osoby wszystko jest ok. Śmiejecie się razem, gadacie o różnych pierdołach. Po paru miesiącach sądzisz, że osoba ta jest warta zaufania. Mówisz jej co cię trapi, przygnębia. Jest fajnie, nawet cię pociesza. Jednak po paru tygodniach dowiadujesz się co o tobie sądzi naprawdę. Najśmieszniejsze jest to, że ja zawsze dowiaduję się o tym nie od tej osoby, tylko od jakieś osoby trzeciej. Śmieszne, prawda? Czemu ona mi nie powiedziała tego prosto w twarz? Przecież ja też chętnie bym posłuchała od niej co o mnie sądzi. Chodzą też za mną pytania. Czemu ludzie okazują się fałszywi? Próbują popisać się tym przed znajomymi? Tylko po co? A może wina leży po mojej stronie, że za szybko zaczynam ufać nowo poznanym ludziom?
Niestety nie wiem. Nie jestem taka jak większość osób... I ciesze się z tego :)




A Wy jakie macie zdanie na temat fałszywych ludzi/ przyjaciół?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;**