sobota, 5 kwietnia 2014

Gdzie kończy się granica nauczyieli?

Hej kochani! :)
Na początku chciałam przeprosić za brak postów. Dużo nauki miałam i się nie wyrabiałam ;/ ale teraz już jest w porządku :)
Dzisiaj chciałam poruszyć temat o nauczycielach. Temat przyszedł mi wczoraj kiedy na historii pani rozdawała sprawdziany. Podczas wyjmowania testów pani powiedziała, że na kolejnej lekcji sprawdzi wiedze osobom do których ma wątpliwości co do napisanego sprawdzianu. Wszyscy oczywiście zrobili wielkie oczy. No ale spoko, czekamy na wyniki. Nauczycielka zaczęła czytać oceny i zatrzymała się oczywiście przy mnie -,- Dostałam 5, więc we wtorek muszę odpowiadać. Oczywiście już nic nie pamiętam. 
Tak właśnie naszło mnie pytanie: Czy nauczyciele mają  prawo, odpytywać uczniów z napisanego sprawdzianu? Wiem, że mogą pytać z trzech ostatnich lekcji, ale że z lekcji które odbyły się 2 tygodnie temu?!
Niestety nie znalazłam odpowiedzi na te pytania, ale w najbliższy poniedziałek idę do nauczycielki z którą można porozmawiać na takie tematy ;P


A czy Wam przydarzyła się jakaś sprawa z nauczycielem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;**