środa, 29 stycznia 2014

Troche o mnie :)

Hej wszystkim.
To mój pierwszy post na tym blogu. Więc zacznę od podstawowych informacji o mnie. 
Mam na imię Julia i mam 15 lat (rocznikowo, ale to też się liczy ;P). Chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Z nauką nie idzie mi najgorzej( jakoś wyszłam z 2 z geografii). Interesuję się koszykówką i czytaniem książek. Pewnie większość jak to czyta myśli "Co książki? Przecież to nudne...". Jak dla mnie to zależy od autora czy książka jest fajna czy nudna. Sama czasami nie daję rady przeczytać jakieś książki (tak mam teraz, ale to niestety jest lektura i muszę przeczytać). 
Kiedyś interesowałam się jazdą konną i gimnastyką artystyczną, ale przeszło mi po paru latach.
To chyba wszystko o mnie,aaa właśnie na blogu będę pisała swoją opinię na różne tematy. Sami pod komentarzami możecie pisać o czym mam napisać w kolejnym poście :)


Miłego dnia :**

2 komentarze:

  1. Okey zobaczymy co z ciebie będzie :P jeśli chodzi o mnie to chciałbym na przykład przeczytać post o tym co jest ważne w życiu a co nie , może jak wygląda świat z twojej perspektywy , może jakiś post zachęcający do prac wszelakich. Powodzenia. A i dodaj gdzieś opcje "obserwowania " po przynajmniej ja nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za propozycje na pewno je wykorzystam ;) co do obserwacji to dodam dzisiaj wieczorem, bo teraz jestem na telefonie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;**